Prosjekt Barcelona avsluttet

Postet av Ringsaker IF den 5. Des 2015

I kveld markerte vi slutten for 2015 sesongen og prosjekt Barcelona. Vi kunne feire 2 av 2 mulige seriemesterskap etter at vi klarte å reise opp att ett juniorlag i klubben.

Vi markerte det veldig enkelt. Ole og Vandrerhjemmet spanderte pizza på oss. Vi takker så meget Ole! Så inviterte vi familien på kaffe og kaker hvor vi delte ut noen priser underveis.

Følgende priser ble delt ut:

- Treningshelten: Øyvind Haugli fikk denne utmerkelsen for sin treningsiver og sine bidrag på treningsfeltet.

- Poengkongen (høst): Sondre Bjørke fikk fleste poeng på assist og scoringer.

- Mest Fremgangsrike: Magnus fikk sitt gjennombrudd for juniorlaget i år.

- Årets spiller: Sondre har prestert på et meget høyt nivå hele sesongen.

- The King: Oskar fikk treneren sin pris for sin innsats for juniorlaget 2014 sesongen og 2015.

- Seriemester: De to pokalene som beviser at vi har blitt seriemester 2014 og 2015 fikk lagets gladiator og kaptein Markus.

En spesiell takk til Ole, Gudmund og Joar for deres bidrag. Vi setter enormt pris på deres innsats!