Ringsaker/Nes vs Fron Fotball 8 - 1

Postet av Ringsaker IF den 5. Sep 2015

Ringsaker/Nes herjet med Fron

Ringsaker Blad skriver:

Etter fire kamper uten seier reiste Ringsaker/Nes kjerringa med storseier hjemme mot Fron Fotball.
En god vårsesong for Ringsaker/Nes ble fulgt opp med seier 0-4 borte mot Storhamar i første kamp etter ferien. Men etter triumfen på Hamar, har svarttrøyene spilt under pari.

Kun ett poeng på de fire siste mot tildels svak motstand er neppe godkjent i klubbhusene på Gaupen og på Stavsjø.

Men etter kalasseieren mot Fron Fotball, var smilene tilbake.

Grasbakken med sju målpoeng

Og to som hadde ekstra grunn til å smile, var Amund S. Grasbakken og Joakim B. Nyhus. Grasbakken var sist på tre scoringer, og hadde også fire assists. Nyhus scoret to, og var en konstant trussel helt fremme.

- Det er helt nydelig, fantastisk, sa gutta om å være tilbake på vinnersporet.

- Jeg føler vi reiser oss greit med 8-1 på hjemmebane, sa Nyhus.

Gutta innrømmet at laget fikk en knekk etter seieren mot Storhamar. En kombinasjon av å være for tilfredse med den gode vårsesongen, og samtidig ha for mange tanker rundt muligheten for en topplassering, fikk laget ut av takt.

- Det har vært litt ned, men nå er vi tilbake, forsikrer Nyhus.

Startet dårlig