Det ble en hederlig andreplass til RIF-gutta.

Postet av Ringsaker IF den 22. Okt 2017

Årets serie er ferdigspilt for både Ringsakers A-lag og våre samarbeidslag i yngres. Nes/Ringsaker G15 og våre gutter i gult og blått avsluttet serien hjemme på Gaupen Bernabeu i går. G15 spilte uavgjort 2-2 mot Rendalen og ble nummer 2 i høstserien, med fattige 2 poeng bak Rendalen. Gutta har imponert stort gjennom sesongen og Ringsaker gratulerer så mye.

Ringsaker og Grue entret banen rett etterpå. Her var det "høstlaget" Grue som trakk det lengste strået og vant med ett mål over våre gutter. Begge lag endte dermed likt poengmessig, men tabellmessig var det Ringsaker som trakk det lengste strået og ble nummer 2 i serien. Gratulerer - og takk for god underholdning og fin sportsånd på og utenfor banen gjennom hele serien.

Ringsaker/Nes J2004 har vært høstsesongens store muntrasjonsgjeng i klubben. En sammenspleiset gjeng som har gått ubeseiret gjennom høsten og kan kle seg med tittelen SERIEMESTERE. I tillegg er to av jentene blitt tatt ut på sonelaget i IØFK. Ringsaker gratulerer og vi gleder oss til fortsettelsen.

Juniorene avsluttet sesongen i begynnelsen av oktober. Gutta har vært skikkelig på hugget i høst, avsluttet med "årsbeste kamper" og ble nummer 2 i serien. Ringsaker gratulerer juniorene.

Til slutt gratulerer vi alle samarbeidslagene med flott gjennomført sesong, og takker alle små og store som bidrar til fotballglede i Ringsaker IF.

⚽️⚽️⚽️⚽️⚽️⚽️⚽️⚽️⚽️⚽️⚽️⚽️⚽️⚽️