Påmelding til Tine Fotballskole nærmer seg.

Postet av Ringsaker IF den 14. Mai 2017

Årets fotballskole arrangeres på idrettsplassen i Gaupen mandag 26.juni - onsdag 28.juni. Fotballskolen er et samarbeid mellom Ringsaker Idrettsforening og Nes Sportsklubb og er for aldersgruppen 6 - 13 år (født 2011 - 2004). Fotballskolen starter kl 09.00 og slutter kl 14.00.

Fotballskolen koster kr 600,- pr deltaker - 1/2 pris for søsken. Online påmelding og betaling via Superinvite åpner 20.mai. Link legges ut på denne siden samme dag.

Det blir servert lunsj hver dag og det blir også lagt inn ei frukt-pause.

Alle deltakere mottar utstyrspakker. Det er viktig at alle deltakere stiller med fotballsko, leggskinner og treningstøy/regntøy på fotballskolen. Ta også med drikkeflaske med vann.

Frist for påmelding er 18.juni og maks antall deltakere er 125 - førstemann til mølla!

Velkommen til fotballskole