Hilsen fra Barcelona

Postet av Ringsaker IF den 10. Aug 2015

Anders forteller:
8.august
Dagen startet på CF BLANCA SUBUR sitt treningsfelt. Under flotte forhold og noen herlige prestasjoner på treningsfeltet så startet dagen på en ypperlig måte.
Waterboy Gudmund har tatt sin oppgave meget seriøst og har leid sykkel for å sikre oss forsyninger.

Etter treningsøkta så var det bare å kaste seg i dusjen og gjøre seg klar for en utflukt til FC Barcelona sitt hjemsted, Camp Nou.

På togturen til Barcelona fikk vi servert noen nydelige bagutter av Ole. Rett ifra ovnen. Himmelsk! Måtte bare nevnes.

Møtet med Barcelona og Camp Nou var mektig. Det var et stort øyeblikk for oss alle. FC Barcelona har blitt symbolet på juniorlaget. Og nå fikk vi i felleskap se klubben med egne øyne.

Més que un club - Mer enn en klubb

Camp Nou med plass til snaue 100 000 tilskuere er langt ifra noe hverdagskost for guttaboys. Supporterbutikken var som et kjøpesenter. Etasje på etasje med supportereffekter. Ingen tvil om at det ble svidd av noen kroner her.

Etter besøket på Camp Nou tok vi turen tilbake til Sitges for å se på A-laget til CF Blanca Subur. Her klarte Ole å få til treningskamp mot CF Blanca Subur på tirsdagen. Deilig! Så det blir kamp på oss.

En innholdsrik og morsom dag er over, så nå sier vi god natt fra Spania,

9.august
Gutta stråler i Catalonia!

Det var skikkelig trøkk over dagens spilløkt. Beste spilløkta jeg har sett på lenge! Ingenting er bedre enn å se at gutta blomstrer under de fantastiske forholdene vi har her i Sitges.

Ellers har gutta nytet tilværelsen i dag med sol - strand - bading.
Kl.17.00 samlet vi oss på Sportsbar og fulgte PL kampen Stoke - Liverpool. Til stor glede for flere så vant Liverpool 1-0 etter en fantastisk scoring i det 85 min. God stemning!

Resten av kvelden har gutta hatt fri, og gjort det dem ønsker selv. Mest sannsynligvis har dem vandret rundt i byen for å se på jenter.

Mens gutta har vandret etter damene så har undertegnede og Thomas deltatt i Sitges Minigolf tournement.

En herlig dag nærmer seg slutten, og i morgen skal gutta gjennomføre den siste treningsøkta her i Spania før det braker løs med kamp på tirsdagen.

10.august
Siste treningsøkt er gjennomført her i Sitges. I morgen er det kamp mot CF Blanca Subur før vi reiser til Barcelona by.

Men i mellomtiden så lader vi opp på beachen.