Ringsaker/Nes - Moelven IL 1 - 4

Postet av Ringsaker IF den 24. Sep 2016

Et revansjelysten Ringsaker/Nes ønsket Moelven IL velkommen til det mye omtalte lokaloppgjøret hjemme i Gaupen. Etter en regnfull dag kom værgudene i godt humør og alt lå til rette for en flott høstkveld i Gaupen.

Hjemmelaget startet bra og den første ordentlig målsjansen kom etter halvtimen, da Torbjørn sendt ballen i tverrliggeren. Noen minutter senere scoret Moelven og det ble vill jubel blant de mange frammøtte modølene.

Tidlig i andre omgang ble det nok en Moelven-scoring, men Ringsaker/Nes var stadig på hugget og i det 55 minutt ble det fulltreffer for Torbjørn og ny spenning for Ringsaker/Nes patriotene.

Moelven ble etter hvert for sterke, og med to scoringer til vant gjestene lokaloppgjøret i Gaupen.

Hjemmelaget gjorde en hederlig innsats og Stian Larsen ble fortjent kåret til lagets beste spiller.

Et stort og fint publikum lagde fin ramme rundt høstens lokaloppgjør.

Kampfakta

Ringsaker/Nes–Moelven 1–4 (0–1)

Gaupen kunstgress

Seriekamp 4. div. avd 01