Moelv kino: Førpremiere «Alt for Norge» 20. april kl. 20.00

Postet av Ringsaker IF den 7. Apr 2022

"Alt for Norge" er kinofilmen om Egil "Drillo" Olsen, hans mannskap og reisen de tok det norske folk med på gjennom 90-tallet. Drillos ble symboler på en nasjon i stor endring. Gjennom personlige opptak og i stor grad nytt videoarkiv tar denne filmen deg med i spillerbussen, garderoben og på innsiden av eventyret du kun har sett fra tribunene eller foran TV-skjermen.

Moelv kinos venner ønsker å formidle følgende til RIFs medlemmer:

Vi i Moelv kinos venner får sammen med Bygdekinoen førpremiere på den nye filmen om Drillo, «Alt for Norge» i Moelv kulturhus, Skolevegen 13, onsdag 20.04. kl. 20.00.

Vi håper dette er et godt og interessant tilbud til fotballspillere og fotballvenner i Moelv og omegn. Dere får nå mulighet til å se denne fotballfilmen om Drillo og det norske landslaget store prestasjoner, to dager før den offisielle premieren.

Vi prøver å lage en hyggelig ramme rundt denne premieren og det hadde vært ekstra stas hvis noen kunne stille i fotball drakta denne kvelden.

Billetter kan kjøpes på Bygdekinoen.no eller ved inngangen.

Vi ønsker dere alle hjertelig velkommen til en hyggelig fotballkveld!

Moelv kinos venner

v/Jørgen Gudbrandsen og Arve Nordengen