Serieåpning for A-laget som møter Redalen lørdag kl 15.00 på Gaupen Bernabeu.

Postet av Ringsaker IF den 26. Apr 2019

Før den tid kan du lese Ringsaker Blad sin artikkel om seniorlagene i RIF.

Artikkelen begynner slik:

Ringsaker IF har lagt bak seg en sterk vintersesong. Den ble kronet med seier i vinterserien etter å ha slått opprykksfavoritt Toten i finalen.

Gutta fra krysset i Gaupen har ikke endret mye, men de endringene som er gjort ser spennende ut.

For klubben blir lokaloppgjøret mot Moelven i Gaupen den 25. mai et av årets høydepunkt siden det også markerer 100-årsjubileum for klubben.

Inn har laget fått inn en ung og ambisiøs hovedtrener i Marius Ingebretsen, som ikke har brukt mange månedene på å levere sin første pokal til Gaupen Bernabeu.

I tillegg har de hentet inn Sverre Elvsveen og målvakten Ole Runar Svaet. Han har i lengre tid vist sin kvalitet hos divisjonskollegaen på Gaalaas.

Les hele artikkelen her

Lørdag kl 15.00 ønskes Redalen velkommen til Gaupen Bernabeu og åpning av sesongens seriespill i 4.divisjon.

💛💙💛💙💛