Det nærmer seg årsmøte i Ringsaker IF.

Postet av Ringsaker IF den 4. Feb 2019

I følge NIFs lover skal årsmøtet avholdes innen mars måned. I Ringsaker Idrettsforening vil årsmøtet holdes torsdag 14.mars kl 19.00 på klubbhuset.

Saker som medlemmer ønsker skal bli tatt opp på årsmøtet må være sendt per epost til Eva Krogvig (eva.krogvig@maskinvei.no) innen 22.februar 2019.

Styremedlemmer i hovedstyret som er på valg og ikke ønsker gjenvalg, må gi beskjed til valgkomiteens leder Lars Haugom innen 22.februar 2019.

Styremedlemmer i skigruppa som er på valg og ikke ønsker gjenvalg, må gi beskjed til valgkomiteens leder Knut Thorshaug innen 22.februar 2019.

Før årsmøtet i Ringsaker IF blir avholdt, skal fotballgruppa og skigruppa ha sine årlige møter hvor årsmelding 2018, regnskap 2018 og budsjett 2019 skal gjennomgås.

Fotballgruppa har sitt årlige møte på klubbhuset onsdag 27.februar kl.20.00

Skigruppa har sitt årlige møte på klubbhuset onsdag 6.mars kl.19.45