God Jul og gode ønsker for det nye året!

Postet av Ringsaker IF den 20. Des 2017

2017 har vært et begivenhetsrikt år for Ringsaker IF. Prosessen rundt samarbeidetsbruddet  med fotballgruppa i Nes Sportsklubb har fulgt oss gjennom hele året, og har vært både følelsesmessig og arbeidskrevende tøft for alle involverte. Å kunne gi et godt sportslig tilbud til alle som ønsker å spille fotball i Ringsaker IF har vært det sentrale, og det er ingen tvil om at det er mange i klubben som fortjener ei rose.

Mens lagidretten går hver til sitt fortsetter skifolket å samarbeide om hverandres sterke sider og fasiliteter. Samarbeidet skaper kreativitet. Det blir tilbud til unger som ønsker å være med kun for moro skyld, og til unger som ønsker litt større utfordringer i idretten sin. Ei velfortjent rose til skifamilien også.

Samhold og klubbfølelse er to nøkkelord i en klubb. Vi har begge deler i Ringsaker IF. Entusiasmen er der, viljen er der, vi ser framover og vi gleder oss til 2018.

God jul og godt nyttår til alle sammen.

Under kan du lese julehilsen fra Hedmark Idrettskrets.

Julehilsen fra Hedmark idrettskrets