Innkalling til årsmøte i Ringsaker IF torsdag 14.mai kl.19.00.

Postet av Ringsaker IF den 1. Mai 2020

Som følge av koronapandemien ble det planlagte årsmøtet i Ringsaker IF 18.mars utsatt. Ny dato for årsmøtet er fastsatt til torsdag 14.mai kl.19.00.

Årsmøtet kan gjennomføres enten som fysisk årsmøte eller som digitalt årsmøte jf. uttalelse gitt av NIFs lovutvalg 12.mars 2020.

Styret har i utgangspunkt bestemt at årsmøtet skal avholdes digitalt på Teams, men på grunn av nye smittevernregler gjeldende fra 7.mai, vil styret ta endelig beslutning om hvordan årsmøtet skal gjennomføres på et styremøte 7.mai.

Fullstendig saksliste med dokumenter er lagt ut på hjemmesiden under fanen "For medlemmer". Uansett om gjennomføringen av årsmøtet skjer på klubbhuset eller digitalt, oppfordrer vi møtedeltagerne til å ha lest dokumentene før årsmøtet starter.

Ved digitalt årsmøte må medlemmer som ønsker å delta registrere seg med epostadressen sin innen årsmøtedagen kl.15.00. Informasjon om påmelding og lenke for tilgang til årsmøtet blir sendt medlemmene i god tid før årsmøtet.

Hvis styret bestemmer at årsmøtet skal holdes på klubbhuset gjelder oppdaterte smittevernregler fra FHI.

For å ha stemmerett må man være medlem av klubben og fylle minst 15 år i 2020. Alle medlemmer har uansett møterett, talerett og forslagsrett.

Styret vil legge ut informasjon om gjennomføringen av årsmøtet på hjemmesiden etter styremøtet 7.mai.

Velkommen til årsmøte i Ringsaker Idrettsforening 💛💙💛

Vennlig hilsen