Gjett om vi ble overrasket da banken ringte!

Postet av Ringsaker IF den 29. Apr 2020

Dette er en kjærkommen gave som sikrer aktiviteten for alle våre barn og unge i tiden fremover, sier Bjørnar Berge. Avlysninger av fotballkamper og Tine fotballskole gjorde at vi mistet en betydelig del av inntektene våre. Samtidig er det høye forventninger til oss når barn og unge nå forhåpentligvis snart skal få komme i gang med sine favorittaktiviteter igjen.

Det er i slike tider det er godt å ha solide samarbeidspartnere. Overraskelsen, og ikke minst gleden var stor når vår kontaktperson i banken ringte for å høre hvordan det sto til med oss, og det viste seg at banken ville gi oss en ekstraordinær gave for å hjelpe oss i gang etter Korona.

Fra før har vi jo en samarbeidsavtale som sikrer oss et sponsorbeløp, og nå har vi altså fått en gave i tillegg. En stor takk til SpareBank 1 Østlandet avd. Brumunddal og Lars Kilander. Vi lover at disse pengene kommer godt med i en vanskelig tid og at de skal brukes til beste for hele klubben avslutter Bjørnar Berge.

Bildene under er fra sommeren 2019 💛💙💛