Ringsaker/Nes - Ridabu 2 - 6

Postet av Ringsaker IF den 13. Sep 2016

Ringsaker/Nes møtte tabell-treer Ridabu hjemme i Gaupen denne flotte høstkvelden. Hjemmelaget fikk verst tenkelig start med mål mot seg i første spilleminutt. Hjemmelaget spilte imidlertid bra, la seg lavt og slo bakromspasninger mot en løpsvillig og god Torbjørn Falch Rustand. I det 14.minutt fikk Ringsaker/Nes straffe som Torbjørn elegant satte i mål. Publikum fikk 30 minutter med god og spennende fotball, men dessverre ble det ytterligere tre baklengs og det stod 1-4 til pause.

Andre omgang startet bra for hjemmelaget som scoret i det 47.minutt, men Ridabu ble etter hvert for sterke og kunne gå av banen med en solid seier.

Piotr Kobierski ble kåret til Ringsaker/Nes beste spiller og fikk sin velfortjente fruktkurv.

Kampfakta

Ringsaker/Nes–Ridabu 2–6 (1–4)

Gaupen kunstgress

Seriekamp 4. div. avd 01