Påmelding til "Reidar Berges Æresløp".

Postet av Ringsaker IF den 3. Mai 2019

Reidar Berge hedres med terrengløp.

Den 25. mai kl.11.00 går startskuddet for dagen som blir hovedmarkeringen av 100-års jubilanten Ringsaker Idrettsforening. Smellet setter også i gang terrengløpet som arrangeres i anledning jubileet. Ringsaker Idrettsforening ønsker å benytte jubileumsdagen til å hedre Reidar Berge ved å kalle terrengløpet for «Reidar Berges Æresløp».

Reidar har hatt en lederrolle i klubben i flere tiår og var blant annet primus motor for å arrangere NM i terrengløp i Gaupen 3. mai 1953. Dette arrangementet ble svært vellykket og Reidar Berge ble tildelt «Norges Friidrettsforbunds diplom for utmerket administrativ innsats».

Det legges opp til at alle kan delta på løpet som vil ha ei løype på 10 km, 5 km og ei kort barne- og familieløype.

Påmelding vil kunne gjøres elektronisk ved å klikke her. Vi stenger den elektroniske påmelding på nettet 24. mai, men påmelding vil kunne gjøres i sekretariatet på løpsdagen.

De som ønsker å melde seg på barne- og familieløypa gjør dette i sekretariatet på løpsdagen. Sekretariatet vil være i skibua og åpner kl 09.00.

Start og mål vil være på Idrettsplassen.

Dette blir en ny festdag i mai!