Klubben i mitt hjerte 💛💙 Ringsaker Idrettsforening

Postet av Ringsaker IF den 12. Okt 2018

Klikk på logoen og bli med og stem på Klubben i mitt hjerte. Den starter lørdag 13.oktober kl 00.01 og varer frem til fredag 26.oktober kl 12.00. Hver dag Ringsaker Idrettsforening klarer å samle 50 stemmer er vi med i trekningen om to dagspremier på 10.000 kroner fra Sparebank 1.

Med en gang vi oppnår 50 stemmer i løpet av en dag vil det bli offentligjort på Klubbenimitthjerte.no

REGLER

Reglene er enkle. Klarer din klubb å samle 50 stemmer eller mer i løpet av ett døgn, er klubben med på trekningen av to dagspremier på 10.000 kroner fra SpareBank 1.

Idrettslag kan stemme frem til kl. 10.00 hver dag. Da nullstilles stemmene. Med en gang et idrettslag har oppnådd 50 stemmer i løpet av én dag vil det bli offentliggjort på klubbenimitthjerte.no at idrettslaget er med i trekningen av 10.000 kroner. Et idrettslag som oppnår 50 stemmer hver dag i kampanjeperioden kan delta i totalt 14 trekninger. Vinnersjansene er derfor store. Alle idrettslag, samt bedrifts- og studentidrettslag deltar på lik linje. På P4s formiddagssendinger og på klubbenimitthjerte.no vil dagsvinnerne offentliggjøres. Totalt deler SpareBank 1 ut 28 premier á 10.000 kroner og to hovedpremier på 50.000 kroner. I tillegg deles 100.000 kroner i ekstrakonkurransen for Spleis.

Konkurransen om 50.000 kroner

Alle stemmer som kommer inn på Klubbenimitthjerte.no blir registrert i løpet av kampanjeperioden fra 13. - 26. oktober. Den klubben som har fått flest stemmer i løpet av hele perioden vinner en hovedpremie på 50.000 kroner. I tillegg tildeles 50.000 kroner til en en tilfeldig klubb blant alle de som i løpet av kampanjeperioden har oppnådd 50 dagsstemmer. Vinnerne offentliggjøres fredag 26. oktober.