Kampdatoer og arrangører G/J 6 års serien for høsten 2018.

Postet av Ringsaker IF den 8. Jul 2018

Det er nå er laget en ny og oppdatert oversikt over kampdatoer og arrangører av 6-årsserien for høsten 2018.

Det er blant annet kommet en mulighet for å delta på en ny kampdato både i sone Hamar og i sone Gjøvik.

Klikk her for å se kampdatoer og arrangøroversikt

Minner om rutinene og retningslinjene rundet denne serien;.

• Lag som er påmeldt i FIKS er forhåndspåmeldt til ALLE turneringsdatoene i sin sone som følger vedlagt.
  • Dersom man IKKE kan/ønsker å delta på noen av turneringene som er oppsatt i sin sone så meldes det til remy.uteng@fotball.no senest 5 dager før oppsatt turneringsdato.
  • Dersom man ønsker å MELDE PÅ FLERE lag på noen av turneringene som er oppsatt i sin sone så meldes det til remy.uteng@fotball.no senest 5 dager før oppsatt turneringsdato.
  • Kampavvikling starter i utgangspunktet kl. 1000, men noen plasser er det oppstart henholdsvis kl. 0900 og kl.1100 – noe dere finner i vedlagte turneringsdatooversikt.
  • Kamptiden i hver kamp er 2*10 minutter og det hvert lag få minimum 2-3 kamper hvert arrangørsted!
  • NFF Indre Østland setter opp kampoppsettet til hver sone og hver turneringsdato senest TORSDAG før turneringen bli avholdt og blir da sendt ut pr. e-post til klubb og kontaktpersoner for laget.
  • Endringer etter onsdag kl. 2400 før hver turneringsdato vil ikke bli behandlet av NFF Indre Østland, da må dere ta kontakt med kontaktpersonen i arrangørklubb for å se om man klarer å tilpasse dette. Her bestemmer arrangørklubb om det er mulig eller ikke.
  • Arrangørklubb setter opp klubbdommere til hver kamp, dersom ikke noe annet kommuniseres fra arrangør.
  • Ha respekt for fristene som er satt – det handler om arrangement som skal ha klart ett oppsett – klubbdommere – baneansvarlige – kiosksalg – kampverter etc. De flinke arrangørklubbene må få tid for å finne fylle de viktige frivillige rollene – slik at alle arrangementene blir vellykket og at man får en fin opplevelse.

Skulle det være spørsmål – ta kontakt med Rèmy Uteng hos NFF Indre Østland.