Hvem er din favorittspiller? Nå har du mulighet til å stemme på en RIF-spiller.

Postet av Ringsaker IF den 3. Nov 2017

Nok en sesong er over for breddefotballen. RB-sporten setter igjen opp årets lag, men årets spiller bestemmer våre lesere.

Ringsaker IF har to velfortjente representanter inne i startelleveren, samt trener og reservekeeper. Gå inn og stem på den du mener skal bli årets breddespiller 2017! Frist for å stemme er mandag 6.nov. kl 23.59.

Klikk deg inn på lenken nederst på siden for å komme inn på Ringsaker Blad ⚽️⚽️⚽️

Laget:

Andreas Hippe Fagereng (Moelv)

Et keepertalent utenom det vanlige. Blir spådd en stor framtid og har en herlig holdning tross sin unge alder. Fast i 4. divisjon og kun 16 år.

Stian Larsen (Ringsaker IF)

Med en enorm kapasitet, seriøsitet og erfaring er Larsen gull verdt for gultrøyene. Kan bekle de fleste roller på banen,

Tommy Hauge (Furnes)

Kapteinen på suksesshistorien Furnes har vært like pålitelig som laget, og umulig å komme utenom. Naprapaten er en mann å ta med seg i krigen.

Espen Haakensveen (Ringsaker)

Som laget har brumunddølen hatt en meget solid sesong i Gaupen, og med sin rutine har han bidratt sterkt til suksessen gaupdølene har hatt.

Ismael Sulub (Moelven)

Som Fagereng er dette nok et kjempetalent som i en alder av 15 år banker på landslagsdøra. Trener med Stabæk og høster stor tillit hos trener Geir Haga.

Niklas Bjørnstad (Furnes)

Furnes gjorde et scoop da de fikk hentet stortalentet hjem til Gaalaas. Har løftet grønntrøyene og ingen bør bli forbauset om klubber på høyere nivå ønsker hans tjenester neste år.

Øystein Øverbø (Brøttum)

Måljegeren og lynvingen med en fortid i Moelven har sammen med sin bror Jan Roger bøttet inn mål på Tømmermyra.

Joakim Bergersen (Nes)

Stortalent som har det en kantspiller behøver. Om han selv ønsker vil nok større utfordringer enn på Stavsjø vente. Har allerede et par nivåer til inne.

Marius Riiber Eikeland (Nybygda)

Oslo-gutten med erfaring fra høyere nivå har vist at han kan langt mer enn å kurere dårlige rygger og kiropraktoren har tidvis drevet med en annen idrett en de øvrige i 5. divisjon

Simen Haugen (Furnes)

Etter noen tunge år tok Haugen turen tilbake til Gaalaas, og for en match det har vist seg å være. Har drevet motstanderne til fortvilelse med fart, hodestyrke og skuddbein. Lagets suverene toppscorer og utvilsomt en spiller som kan være utslagsgivende også enda et nivå høyere i divisjonsssystemet.

Sivert Borgedal (Moelven)

Nok en av unggutta i Idrettsparken som i perioder så ut til å score mål for moro skyld. Dønn seriøs og kanskje tida er moden for å ta steget videre.

Benken

Tor Torgersen (Ringsaker)

Davod Arzani (Moelven)

Trond Andre Jensbak (Nybygda)

Remi Heggedal (Furnes)

Jan Roger Øverbø (Brøttum)

Kåre Ophus (Nes SK)

Årets trenere

Bjørn Brungot (Furnes)

Brungot ledet grønntrøyene til sitt andre strake opprykk. Ledet laget sammen med Geir Eriksen og Anders Kolbuholen.

Få om noen i distriktet har større faglig kompetanse enn fysioterapeuten.

Anders Hansen (Ringsaker)

Det unge trenertalentet imponerte stort sammen med Vegard Berge i klubbens første sesong på egne bein.

Duoen oser av engasjement, og vinnervilje, noe som smitter over på spillergruppa. Det førte til en kruttsterk andreplass bak Furnes.

Hvem er årets breddefotballspiller i Ringsaker?

Klikk her for å gå inn på Ringsaker Blad 👍