Fotballsesongen 2018 og klubbsamarbeid

Postet av Ringsaker IF den 4. Sep 2017

Med bakgrunn i beslutninger som klubbenes hovedlag og grupper tidligere har kommunisert, informeres det om at det fra sesongen 2018 blir rene klubblag og ingen samarbeidslag. Det betyr at spillerne må gjøre et valg på hvilken klubb de vil representere fra 2018 sesongen.  Begge klubbene er opptatt av å holde spillergruppene samlet også fra neste sesong, og legge forholdene til rette uavhengig av hvilken klubb spillerne/lagene velger. For de fleste lag vil ikke dette være noen utfordring, men på noen lag må spillerne gjøre et valg. Slik vi ser det nå gjelder det primært J13, G15 og G12, som klubbene ønsker å ha en dialog med i forhold til 2018 sesongen. De som evt. blir stående uten tilbud i den klubb de har tilhørighet, er hjertelig velkommen til hhv. Nes eller RIF.

Framover ønsker klubbene å ha en positiv dialog og samarbeid om felles aktiviteter og kurs, slik som f.eks dommer- og trenerkurs. Samtidig ønsker vi i fellesskap å få til en like vellykket Fotballskole i 2018.

Klikk her for å lese hele info-brevet.